Hostessy i Sampling

promowanie marki i sprzedaż określonego produktu

Hostessa to stosunkowo nowa profesja – nadal jeszcze nie wszyscy wiedzą, czym dokładnie zajmują się osoby wykonujące ten zawód. Pełnią one istotną rolę w bezpośredniej promocji produktów m.in. na eventach i targach branżowych. Aby mieć pewność, że usługa taka jak wynajem hostess przyniesie zamierzone efekty, niezbędne są: rekrutacja osób o odpowiednich cechach i umiejętnościach, szkolenie oraz odpowiednie zaplanowanie ich pracy, ustalenie KPI, a także właściwa kontrola realizacji przydzielonych zadań.

Hostessa reprezentacyjna to osoba, która wspiera działania marketingowe, wita gości przy wejściu, opiekuje się nimi podczas bankietów, imprez firmowych, targów, kongresów. W języku angielskim słowo to oznacza natomiast prowadzącą lub gospodynię oraz osobę przyjmującą gości.

Wynajem profesjonalnych hostess

Osoba zatrudniona jako Hostessa sprzedażowa jest odpowiedzialna za promowanie marki i sprzedaż określonego produktu. Najczęściej pracuje w dużych centrach handlowych, marketach, a także w restauracjach i w plenerze. Jednym z zadań, jakimi zajmuje się hostessa, jest rozdawanie ulotek lub innych materiałów promocyjnych, zachęcając potencjalnych klientów do zapoznania się z ofertą firmy klienta.

Powinna przy tym wyróżniać się odpowiednimi cechami charakteru, być osobą przyjazną i życzliwą lubiącą kontakty z ludźmi. Bardzo pomaga umiejętność sprawnego posługiwania się językiem polskim, atrakcyjny wygląd, odporność na stres, łatwość nawiązywania kontaktów oraz znajomość języków obcych.

iqfm-offer-merch-5

Dlaczego warto?

IQFM zapewnia najwyższą jakość aktywacji hostessowych. Akcje z udziałem hostess organizujemy na terenie całego kraju od ponad 20 lat. Posiadamy odpowiednie narzędzia do rekrutacji, hostess, szkolenia i zarządzania pracą hostess. Wykorzystujemy specjalne platformy do szkolenia hostess i kontrolowania oraz raportowania pracy hostess.

Usługa, która łączy się z pracą hostess, to sampling. Jest to działanie realizowane równocześnie z innymi akcjami wspierającymi sprzedaż. Sampling, to dystrybucja darmowych próbek wśród konsumentów. Zadaniem samplingu jest zwiększenie świadomości marki wśród konsumentów i budowa pozytywnego wizerunku marki, ale przede wszystkim zwiększenie sprzedaży.  Zadaniem hostessy jest przede wszystkim nawiązanie kontaktu z potencjalnym konsumentem. Wiele osób lubi przetestować produkt przed jego zakupem, szczególnie w przypadku nowości. Sampling pozwala konsumentom na zapoznanie się z produktem jeszcze przed zakupem, natomiast producentowi możliwość wpłynięcia na decyzję zakupową potencjalnych konsumentów.

Planując akcję samplingową należy przede wszystkim określić jej cel oraz grupę docelową, określić czas i lokalizacje, sklepy, w jakich będzie odbywać się akcja i … wybrać odpowiedniego partnera, który pomoże w fazie planowania, a także realizacji akcji samplingowej z udziałem hostess.

W celu uzyskania indywidualnej oferty skontaktuj się z nami przechodząc do zakładki kontakty.

IQFM Sp. z o.o.

WSPÓŁPRACA

Krzysztof Kulesza

krzysztof.kulesza@iqfm.pl

Tel.: +48 516 006 899

Wszystkie prawa zastrzeżone IQFM | Designed by PJANA