Merchandising

Co to jest i w jaki sposób może być zrealizowany?

Merchandising jest ważnym elementem wspierającym odsprzedaż produktów z półki sklepowej. Estetyka ustawienia artykułów na regale, dostępność asortymentu oraz prawidłowa etykieta cenowa, to kluczowe czynniki wpływające na zachowanie kupującego w sklepie i tym samym wyniki sprzedaży. Wizualny merchandising to profesjonalny sposób na zwiększenie dochodów poprzez odpowiednie dostosowanie przestrzeni zakupowej. Dzięki temu wybrane produkty prezentują się w niej korzystniej, co może mieć pozytywny wpływ na zainteresowanie nimi.

Czym jest merchandising?

Organizacja przestrzeni sprzedażowej zgodnie z planogramem

Analiza reprezentacji produktów konkurencji.

Umieszczanie materiałów POS, kontrola obecności materiałów reklamowych w punktach sprzedaży.

Regularne dostarczanie szczegółowych raportów okresowych, w tym raportów fotograficznych i wideo.

Świadczymy usługi merchandisingu stacjonarnego, mobilnego oraz visual merchandisingu na terenie całego kraju i za granicą. Rodzaj serwisu zawsze zależy od potrzeb i możliwości Klienta, a także poziomu dystrybucji jego towarów. Z każdym naszym Zleceniodawcą ustalamy proces indywidualnie tak, aby merchandising wizualny, mobilny lub stacjonarny był jak najlepiej dopasowany do jego wymagań. W ten sposób łatwiej osiągnąć zamierzone cele sprzedażowe.

Merchandising – profesjonalny zakres usług

Naszym Klientom proponujemy usługi dopasowane do zróżnicowanych rynkowych wymagań wielu branży. Profesjonalnie wdrożony visual merchandising marketing sprawdza się we wszystkich obszarach, gdzie konsumenci mają styczność z przestrzenią sprzedażową i produktami. Dlatego przygotowaliśmy ofertę, w której znaleźć można:

MERCHANDISING STACJONARNY

Serwis skierowany na obsługę sklepów wielkoformatowych. Zazwyczaj polega na tym, iż merchandiser wykonuje usługi dla kilku dostawców, na terenie jednego sklepu. Jest to tzw. serwis łączony.

MERCHANDISING MOBILNY

Serwis oferowany klientom, którzy posiadają wiele marek, wysoki poziom dystrybucji i/lub na tyle skomplikowane planogramy i procedury, że obsługa powinna być wykonywana przez dedykowany, mniejszy zespół przemieszczający się między sklepami.

VISUAL MERCHANDISING

Visual merchandising zajmuje się kreowaniem przestrzeni handlowej w taki sposób, aby przyciągnąć uwagę klienta i nakłonić go do zakupu towarów lub usług. Może skupiać się tylko na wizualnym aspekcie ekspozycji towarów, albo stanowić instrument promocji. Praca visual merchandisera ma na celu wykreowanie atrakcyjnej powierzchni sklepowej w odniesieniu do odpowiedniej grupy docelowej i zgodnie z przyjętą strategią marki.

iqfm-offer-merch-2

Zalety outsourcingu usług merchandisingowych

Najważniejszą zaletą jest fakt zdjęcia obowiązków merchandisingowych z barków Przedstawicieli Handlowych, którzy mogą dzięki temu skupić się na maksymalizacji sprzedaży.

IQFM przejmuje na siebie cały proces, czyli:

  • Rekrutację i szkolenie merchandiserów;
  • Planowanie i kontrolę wizyt;
  • Raportowanie
  • Optymalizację częstotliwości i czasu wizyt

 

W celu uzyskania indywidualnej oferty skontaktuj się z nami przechodząc do zakładki kontakty.

IQFM Sp. z o.o.

WSPÓŁPRACA

Krzysztof Kulesza

krzysztof.kulesza@iqfm.pl

Tel.: +48 516 006 899

Wszystkie prawa zastrzeżone IQFM | Designed by PJANA