O firmie

Istniejemy na polskim rynku od 1996 roku

Formalnie IQFM Sp. z o.o. – ale na rynku występujemy pod brandem IQFM Ackermann obrazującym nieco naszą historię.

IQFM – to brand zapoczątkowany przez Paula Bailey, który jest jednym z pionierów field marketingu w Polsce, rozpoczynając tu swoja działalność już w 1996 roku. Specjalizacja – outsourcing zespołów sprzedażowych.

Ackermann – to brand, który powstał z inicjatywy Arkadiusza Wróblewskiego w 1999 roku jako pierwsza w Polsce agencja promocyjna działająca w systemie franchisingu. Specjalizacja – promocje z udziałem hostess i merchandising.

W 2010 roku siły zostały połączone i powstała agencja field marketingowa oferująca pełen zakres usług wsparcia sprzedaży. Zapewniamy skuteczne, efektywne i ekonomiczne rozwiązania realizujące cele naszych klientów przy maksymalnym ROI. Pracujemy we wszystkich kanałach – zarówno w handlu nowoczesnym jak i tradycyjnym, w większości branż z naciskiem na FMCG, CE, DIY.

W 2020 roku nastąpiła duża zmiana, która wpłynęła na postać i rozwój firmy – do grona udziałowców dołączył Krzysztof Kulesza, odpowiedzialny za business development.

portret Krzysztof Kulesza Arkadiusz Wróblewski IQFM

Misja firmy

Jesteśmy organizacją zapewniającą kompleksową obsługę w branży field marketingu.

Naszą misją jest zwiększać sprzedaż oraz podnosić zyski naszych Klientów.
Chcemy osiągać to poprzez bycie najbardziej skuteczną i kosztowo efektywną organizacją w naszej branży.

Zapewniamy to dzięki zatrudnianiu zmotywowanych, skoncentrowanych i doskonale wyszkolonych zespołów pracowników, zarówno w centrali jak i w terenie.

Wizja firmy

Najbardziej rozpoznawalna organizacja field marketingu w Polsce.

Oczywisty wybór wszystkich zapytań sprzedażowych i marketingowych. Niezawodna, skuteczna, wiarygodna i entuzjastyczna organizacja.

Doskonały partner, z którym warto robić interesy.

Znakomite miejsce do pracy.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się z nami, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

25
  • lat doświadczenia
35
  • osób w centrali
80
  • klientów w Polsce
1200
  • pracowników

Zwiększamy wyniki sprzedaży dzięki innowacyjnym technologiom

Stosujemy rozwiązania cyfrowe w celu poprawy efektywności pracy merchandiserów. Używamy systemów, które pomagają w wyznaczaniu optymalnych tras, monitorowaniu pracy w sklepach, raportowaniu online, analizowaniu i poprawie wskaźników OSA i innych kwestiach.

W celu uzyskania indywidualnej oferty – skontaktuj się z nami!

IQFM Sp. z o.o.

WSPÓŁPRACA

Dorota Sobieraj

dorota.sobieraj@iqfm.pl

Wszystkie prawa zastrzeżone IQFM | Designed by PJANA