IQFM Ackermann, jedna z większych agencji field marketingowych w Polsce ma nowego inwestora. Założyciel IQFM Paul Bailey, po ponad 20 latach pracy w naszym kraju, sprzedał swoje udziały największej agencji field marketingowej z Europy Wschodniej – firmie OPEN i powrócił do Wielkiej Brytanii.

Dzięki połączeniu sił IQFM Ackermann wzbogaciła się o potężne zaplecze kapitałowo technologiczne, a także możliwość oferowania swoim klientom obsługi na rynkach wschodnich.

Zarówno IQFM Ackermann (https://www.iqfm.pl/) jak i OPEN (https://open-com.ru/en/) to agencje z bardzo dużym doświadczeniem i stażem, z początkami sięgającymi lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku. Połączenie i wspólna praca nad rozwojem rynku Europy Wschodniej i Centralnej to efekt realizacji strategii rozwoju jaką obie firmy przyjęły.

 

„Sprzedaż udziałów Paula planowaliśmy już od dłuższego czasu. Dla mnie jako osoby obecnie zarządzającej firmą najważniejszą rzeczą było, aby nowy partner był partnerem branżowym, który wniesie do firmy nie tylko kapitał, ale także wiedzę, technologię, nowe rynki i nowych klientów. W OPEN znaleźliśmy właśnie takiego partnera” twierdzi Arkadiusz Wróblewski CEO IQFM Ackermann.

Arkadiusz Wróblewski CEO IQFM Ackermann

„Mamy w Polsce bardzo mocną pozycję na rynku Consumer Electronic i DIY, nasza strategia po połączeniu z OPEN przewiduje umocnienie tej pozycji, ale także gwałtowny rozwój w sektorze FMCG” dodaje Krzysztof Kulesza Business Development Director w IQFM Ackermann.

Krzysztof Kulesza
Business Development Director IQFM Ackermann

„Od pewnego czasu realizujemy strategię rozwoju poza granicami naszego kraju tak, aby mieć odpowiedź na procesy koncentracji budżetów i decyzji u naszych klientów. Po połączeniu z IQFM Ackermann grupa OPEN działa obecnie w pięciu krajach. Inwestycja w Polsce to dla nas bardzo ważny krok w rozwoju firmy. Liczymy na bardzo dobre efekty i planujemy już kolejne inwestycje” deklaruje Dmitriy Shikhov Dyrektor Zarządzający OPEN.

Dmitriy Shikhov,
Dyrektor Zarządzający Open